Monday, December 5, 2011

SUATU MALAM ...........

Tepat jam 12 tengah malam . . .
Saya di temani dengan air mata . . sehingga lha sekarang . . 
Pada malam itu . . ALLAH telah memberi dugaan pada saya . . DIA nak uji kekuatan dalam diri saya . . 
Sehingga lah si dia mengukapkn kata putus . . .
Pada waktu itu . . . saya xthu apa salah saya . . sampaikn dia sanggup buat mcm tu sekali . . 
SUBHANAALLAH . . . 
Saya terkejut sangat-2 . . dia boleh permainkn saya . . 
Mungkin dia nk cari kesalahan saya waktu tu . . dia sanggup permainkn saya . . 
ALLAHUAKBAR . . 
Kenapa dngn awk sayang ?
Pada waktu itu . . apa boleh saya buat hanyalah . . .
MENANGIS . . . MENANGIS . . .DAN TERUS MENANGIS . . 
Pada masa yg sama . . saya berdoa pada  ALLAH SWT . . . 
Minta DIA berikn petunjuk atas apa yg terjadi pada malam itu . . 
Da saya terus berdoa . . agar ALLAH dapat tenagng kn hati saya . . . . 
Tapi . . . saya tetap MENANGIS . . MENANGIS . . .DAN TERUS MENANGIS SAMPAI SEKARANG . . 
X berhenti air mata ini untuk terus menangis sbb awk sayang . . 
Dan . . ketika saya menangis . . tiba-2 ad darah yg menalir keluar dari hidung saya . . 
YAALLAH . . . 
Apa sume nie . .  saya terus menangis lagi . . kerana saya terkejut . . 
Waktu itu . . penglihatan saya kabur . . 
Tapi . . saya tetap untuk berdoa . . agar cinta kita x terpisah . . 
Saya da siap sedia . . kalau ALLAH nk amik nyawa saya waktu itu . . 
Sebab saya rasa sakit sangat . . 
SUBHANALLAH . . .
Begitu berat dugaan-MU YAALLAH . . 
Sehinggah lah . . Aku boleh jadi lemah . . . dalam 1 masa saja . . 
Sepanjang malam itu . . Aku hanya mampu MENANGIS . . .
Sampai sekarang . . 
Saya xboleh tidur malam tu . . terbayang-bayang wajah awk sayang . . 
P saya tahu . . apa yg terjadi kat kita hari ini . . . 
sume nya ada hikmah disebaliknya . . . 
Percaya lah . . ALLAH 2 maha adil . . 
Dia boleh apa saja . . .
Saya berserah pada-Nya sayang . . 
Saya da xmampu nk buat apa-apa lagi . . . 
Saya da lemah . . saya da xmcm FARHANIM yg awk kenal dlu . . .

# Selama kita bersama . . saya xpernah rasa mara . . .benci . . or everything terhadap awk . .
Saya cuma dapat rasa kn . . kasih sayang saya kat awk xpernah padam . . .
P . . terserah lah . . kalau awk nk membenci saya sekali mcm mana pun . .
Saya redha sayang ...................................................

LAST . . SAYA NK CKP . . .
SAYA SAYANG AWK DUNIA AKHIRAT ZULHAFIZ . . .
TOLONG . . . JANGAN TINGGALKN SAYA KESEORANG KAT SINI . . . :(
SAYA MERAYU SANGAT-2 SAYANG . . . .

S
ALAM .............................................................................................................

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
: Assalamualaikum, and hello peeps :) Me, my name is Nur Farhanim Ali Hasan. You can call me Hanim for short. I don't suffer form insanity, but i enjoy every minute of my life. Age? Probably one. No! 10, wait! it's 12. Nahhh, i'm sweet 15 :) I stayed in Puchong :) Taken by MOHD ZULHAFIZ ♥