Monday, March 25, 2013

Nothing to say :|

Assalammualaikum and hai everyone !
Hari nie aku nak cerita and nak share to all of you about yesterday's story .
Semalam , aku jumpa dengan MR.SINGA . Hajat nak settlekan masalah kami . But end up , masalah kami tak selesai-selesai lagi . OhhhMannn :(
Bilaa nak selesai ni . Firstly aku datang , dah kena marah . Rase macam nak nangis pun ada . OkeyOkey , aku cuba sabar and tahan airmata aku . Then bila dah lama-lama , cerita lagi tak best . Kami berperang mulut . But , aku cuba stay cool . Hmmmmmm :( . Actually penat lah nak gaduh-gaduh ni .  Tapi di sebabkan ego and marah aku , aku nak jugak gaduh .

Seriously , aku memang tak puas hati lagi dengan dia .
 Aku tak tahu lah macam mana nak settle kan masalah kami nie . Rasa bosan pun ada , rasa best pun ada , rasa sedih pun ada , kira nya MacamMacam ada lah !! 
Aku cuba bangkit , aku taknak jadi Hanim yang dulu . Hanim yang orang selalu tipu , orang selalu permainkan .
Now , i have a lot of strategy guys ! korang tipu aku macam mana pun .
Aku akan tahu permainan korang !

To Mr.SINGA : Saya mungkin lagi tak puas hati dengan awak .  Saya Harap kita dapat settle kan masalah kita nie secepat mungkin kayy . Thanks for everything :')

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
: Assalamualaikum, and hello peeps :) Me, my name is Nur Farhanim Ali Hasan. You can call me Hanim for short. I don't suffer form insanity, but i enjoy every minute of my life. Age? Probably one. No! 10, wait! it's 12. Nahhh, i'm sweet 15 :) I stayed in Puchong :) Taken by MOHD ZULHAFIZ ♥