Sunday, March 10, 2013

Sedihh

Assalammualaikum to all readers .
Hari ini aku nak cerita tentang seorang perempuan yang menanti cinta nya semenjak 3tahun dulu . Whatttt ? 3 tahun ? . Hmmmm , but tu lah hakikatnya . Hari ini aku buka akaun FB aku , and aku stalk lahh sape2 . Then hati aku teringin nak stalk seorang perempuan nie . Memamg dia tak ada dalam friend list aku , but aku saje saje nak tengok status dia . Lepas tu , aku ternampak satu status nie . Status tu membuat airmata aku mengalir dengan sendiri . Yaallah sedihh nya waktu tu .
Hmmm  , aku tak tahu kenapa dia update macam tu . Mungkin dia nak bekas kekasih dia balik ? (Which is kekasih aku jugak) atau dia still berharap yang bekas kekasih dia tu datang semula dalam hidup dia ? Soalan macam nie yang aku tak suka ada dalam hidup aku . Aku tak tahun kenapa aku terlalu fikirkan pasal status tu .

Cuba tengok status yang dia update tu
mgkn tlh ditakdirkn dy tercipta bkn untk ak .... seperit mana pn rasanya , ak cuba tabah n relakn dy dgn org lain , kbhgiaan y tlh dy plh ... ak hnya mampu doakn y terbaik tok kbhgiaan dy ... semoga Tuhan dpt hapuskn rasa cinta ak kt dy , sbb ak dah tak sanggup na tanggung rasa ny ... 3thn ak cuba tahan ... tp ak ta mampu ...
#ohh Tuhan , tolong lah aku ..... :'(
*1st love mmg ssh na lupakn* ♥

No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
: Assalamualaikum, and hello peeps :) Me, my name is Nur Farhanim Ali Hasan. You can call me Hanim for short. I don't suffer form insanity, but i enjoy every minute of my life. Age? Probably one. No! 10, wait! it's 12. Nahhh, i'm sweet 15 :) I stayed in Puchong :) Taken by MOHD ZULHAFIZ ♥