Thursday, March 7, 2013

THE END..........

Assalammualaikum and hello world !
Today 7th March 2013 . Aku nak update buat kali yang terakhir al-kisah aku dan si dia MOHD ZULHAFIZ.
Setelah sekian lama aku menagih kasih , bermadu asmara , bercintan cintun , bermanja manja , berTAKEN oleh dia selama
1 TAHUN 7 BULAN . Kina terlerai sudahh kisah kami berdua . Dia pergi tinggalkan aku dan aku pergi tinggalkan dia . Bak kata orang kapel zaman sekarang "TAKDE JODOH . APE BOLEH BUAT" . Macam tu lah yg aku cuba cakapkan , dah takde jodoh kn ape boleh buat . Aku tak sangka ending kisah kami macam nie . Sakit rasanya . Aku cuba untuk mempertahankan lagi . Tapi aku dah tak berdaya . Aku pasrah , aku give up , aku surrender . Aku memang betul-betul sakit and kecewa dengan perngai kau sayangg .

Aku tak pernah minta semua nie jadi .
Aku cuba untuk mengelak , tapi aku tak bolehh . Aku terpaksa sebab aku taknak di sakiti lagi . Bukan sebab aku ada lelaki lain ke ape , aku memang dah tak boleh untuk pertahankan lagi . Aku cuba untuk kuat demi cinta aku sendiri . Haikikatnya , kekuatan aku , kasih sayang aku , kesetiaan aku , kepercayaan aku , cinta aku , rindu aku pada si dia hanya sementara dan semua nya telah musnah dalam sekalip mata . Na'uzubillah , YaAllah ...... Besar nya ujian Kau YaAllah ....
Aku merasakan diri aku seolah olah dipijak pijak . Hanya Allah je tahu perasaan aku . Kepercayaan aku terhapus melihat dia IM dengan perempuan lain . 


Aku tahu semua nie salah aku jugak.
Aku ambil jalan yang bodoh yang boleh membuatkan perpisahan . Tapi aku cuba kuat , aku dapat support dari abg2 aku . kawan2 aku . bukan aku ikut cakap dorang , tapi aku dah tetap dalam hati , kalau si dia bagi bad response dekat aku , aku terpaksa tinggalkan dia . Aku pegang janji dia yang dia tak kan layan perempuan lain . Tapi hakikatnya , dia kalah dengan janji dia sendiri . Demi Allah aku bersumpah , aku dah sehabis setia dengan dia , aku ikut cakap dia , aku sayang dia sepenuh hati aku , aku bagi kasih sayang aku dekat dia , tapi kenapa dia balas semua nie dekat aku ? kenapa dengan cara macam nie dia hargai perngorbanan aku ? kenapa sayangg ? tak cukup ke kasih sayangg yg bby dah bagi selama nie ? apa yang tak cukup lagi sayangg ? 

Aku sedihhh bila mengenangkan semua nie .
Aku terima , aku telan setiap hulur dan lontaran kata kesat dia dekat aku . Aku hulur dan kirimkan doa aku untuk dia . Aku tak mampu untuk melawan dia , aku akan hormat dia sampai bila bila . Setiap sujud dalam solat aku . Aku memohon agar hati aku tenang dengan dugaan yang mendatang . Aku berdoa agar di nampak bertapa setianya cinta aku dekat dia . Airmata aku kini sudahh kering . Aku tak mapu untuk menangis lagi . Cukup lah aku dah mengalirkan untuk 1 tahun 7 bulan lepas . Aku dah taknak menangis lagi . Aku akan kuat menerima dugaan ini sorang2 . Aku ingin menjadi MASYITAH yang kuat dan berani menegakkan hak sebagai seorang muslimah suatu hari nanti. Insyaallah......................

Sayangggg . Semoga bahagia menjani hari hari bahagiamu dengan insan yang tersayang . Mungkin saya dah tiada untuk awak selama lamanya . Tapi satu saya nak pesan . Please jangan tinggalkan solat awak . Jangan lupa Allah kayy sayanggg . Doakan kejayaan saya .

SELAMAT MENIKMATI HARI-HARIMU TANPA DIRIKU ~

ASSALAMMUALAIKUM ...........................................


No comments:

Post a Comment

About Me

My photo
: Assalamualaikum, and hello peeps :) Me, my name is Nur Farhanim Ali Hasan. You can call me Hanim for short. I don't suffer form insanity, but i enjoy every minute of my life. Age? Probably one. No! 10, wait! it's 12. Nahhh, i'm sweet 15 :) I stayed in Puchong :) Taken by MOHD ZULHAFIZ ♥